sunnuntai 2. joulukuuta 2012

sataa lunta!


Moikka taas kaikki pitkästä aika.
Nyt joulukuu kin on jo alkanut JEE.
kohta on taas joulu.
Tässä postauksessa on kuvia mitä mä olen tehnyt viikon aikana.


Tiistai.

Olin Ninan kanssa jumbossa ja siellä oli joulukuusi.


Me kävimme Ninan kanssa JUNGLE JUICE BAR'issa ostimme molemmat KILLER BEE smoothien.


Söimme myös jäätelöä.


Ja kuin olimme niillä niin yhtäkkiä Jenny alkoi leipomaan jotain mini leivoksia.
Mutta en ehtinyt maistaman niitä koska mun äiti tulli hakeman mua.


Keskiviikko.





Menin Ninalle keskiviikkonakin kuin meidän piti tehdä Iidalle juliste sen kappin oven kuin sillä oli synttärit 1.12. Niin silloin mä sain maista Jennyn tekemiä herkkuja ja ne oli todella hyviä.

Perjantai.
                                                   Aamulla                               Päivällä
Perjantaiksi oli luvattu lumimyrskyä ja se totta tosiaan oli myrskyä.
Kuin mä aamulla lähin niin mun ikkunassa ei ollut paljokan lunta mutta sitten kuin tullin kotiin niin lunta oli kertynyt aika paljon ikkunan eteen.


Lauantai


No tänään en tehny mitään erikoista mä olin koiran kanssa ja mä lakkasin mun vasemman käden kynnet. 
Teemana oli AN CAFE & NYAPPY.

Sunnuntai


Tänään meidän koulussa oli joulumyjäiset.




Moikka kaikki ja hyvä joulun odotusta kaikille.
Adios amigo.

Emma.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti