maanantai 31. joulukuuta 2012

2012 parhaat kuvat

HAPPY NEW YEAR!
Vuosikin on vaihtumassa, tämä vuosi on mennyt todella nopeasti kuin kaikkea on tapahtunut.
Mä olen selailut läpi mun kuvia ja etsinyt parhaita kuvia mitä tänä vuonna olen ottanut.
Mä en pistä kukkausittain niin kuin Tammikuu, Helmikuu... van mä pistin eri kohteista mitä mä tykkään kuvailla esim: eläimet, Ruoka &juoma, kasvit kaupungit ja silein.
Mutta asiasta kukkarukkun tässä mun vuoden parhaita kuvia mitä on tullut napsitua.






Tässä on vuoden maukkaimat juomat joita olen maistanut tykkään myös ottaa taide kuvia eri juomista.



Vuoden 2012 paras kaupunki missä olen ollut oli Berliini mä kävin siellä tänä vuonna eka kerta. Se oli myös mun aino ulkomaan matka tänä vuonna jonne piti mennä lentämällä.

Tykkään vedestä ja vesipisaroista.



Mutta tässä oli mun vuoden 2012 parhaat kuvat.
Hyvä vuotta 2013 kaikille! (:

Emma

5 kommenttia: