lauantai 29. joulukuuta 2012

HIFK



Moikka taas kaikki! (:
Mä olin eilen Sirillä, me tehtiin kaikkea mukava ja hauska. oli kiva päivä.
Me käytin ulkona kuvailemassa.
Ja mä myös pistin mun joulu lahjat tänne.



Toi HIFK pipo, niin sen mä sain mun isältä joulu lahjaksi se tietä että HIKF on mun lempi jääkiekko joukkue.
Mä olen meidän suvun ainoa HIFK kannattaja.


Kuin me oltiin Sirin kanssa sen huoneessa nii mä innoistun pitämän sen hattua päässä koska se on nii ihana.



Tässä on mun joululahjat:
mä sain: lady gagan, JB ja play hajuvedet, kasvonamion, nail salon, kynsilakka, muffinsi kirjan, miehen puolikkat 9 tuotanto kausi, kerro kerro kuvastin leffan, jelly belly koneen, SONY  Iphone/Ipod telakan (jelly belly koneesta ja telakasta tulle sitten myöhemin tietoa ja kuvia), reseptikirjan ja radio laukun.

mä saan myös uuden objektivin (eli uuden putken mun kameran) ja Adam Lambertin uusimman levyn trespassing. Mä san myös EMP'stä vateita ja korviksia ( tai no sain ne on tullu mutta ne on viälä postissa nii niistä sitten kuva myöhemin)

Nii mä tein uuden bannerin, mitäs te tykkätte sitä?
Mutta eipä mulla sitten muta ollutkan.
Adios Amigo

Emma
PS:  Mä ten huomenna tai ylihuomenna vuoden 2012 parhat kuvat postauksen.

2 kommenttia:

  1. Nice post and lovely blog! I also like south-korea (kpop,k-indie, kdramas etc.. haha) :D

    Do you want to follow each other? :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    - happy new year ♥

    VastaaPoista
  2. your blog is lovely to! I follow it (:

    VastaaPoista