perjantai 21. joulukuuta 2012

21.12.2012. maailmanloppu



Niin tänään sitten oli vika koulupäivä ja nyt on loma kaksi viikkoa.
Ja on enää 3 päivä joulun, jännittää.
Niin huomenna mä menen mun isoäidille viettämän joulua, koska mun isä on töissä jouluaattona.
Ja sitä huone postauksesta tulli niin paljon kuvia että mä tein niistä videon mutta mä en oikein sa sitä toimiman ( olen huono käyttämän kaikkia ohjelmia) niin jos siri päse meille joku päivä joululomalla niin sitten se tulle auttaman mua sen kanssa.




Juu tässä Noppa se nuole mun jugurti purkin.


Ja mä sain mun kavereilta maailman ihanimmat joululahjat ja maukat.
Kaikkia en ole syönny tai avannut.
En tiä maltanko ottaa jouluaatton.
Kiitos kaikille!





Eipäs mulla sitten muta.
Adios amigo

Emma.

2 kommenttia:

  1. lol mun pipari xD Mä oon jo avannu kaiken ja syöny kaiken paitsi sun suklaalevyn, sen yritän säästää :D

    VastaaPoista
  2. mitä sun pipari on hieno ja se oli herkullinen :D

    VastaaPoista