tiistai 18. joulukuuta 2012

ANGRY BIRDS



Moikka pitkästä aika.
sori tämä tauko ei oikein ole tullu kuvattua.
joten nyt tässä pieni pika postaus.



ANGRY BIRDS tikkari.
Nii jo mä sain Ninalta ton tikkarin koska me tehtiin semmoinen dili että aina kuin mä san yli 8 mun kokeista nii mä san tikkarin ja mä sain mun kemian kokest 9.

Ja nämä kaksi tuotetta ovat suoran Asiasta eli Etelä-koreasta, Soul'ista ( jos joku ei tiädä niin soul on Etelä-korean pääkaupunki).
Mä sain ne mun äidin kaverilta joka on lentoemäntä ja se sattui lentämän siinne ja se tiesi että tykkään Asiasta.
Niin se toi käsi rasva (tuo ylempi kuva) ja kasvo naamion (alempi kuva).
olin ihan sanaton, olin niin iloinen että sain tavara Asiasta.


Mutta eipä mulla muta sitten ollutkaan.
Moikka kaikki.
Hyvä joulun odotusta kaikille (6 PÄIVÄ JOULUN!)
Adios Amigo.

Emma

PS: koitan sada huomenna tai yli huomenna tehtyä mun huone postauksen.

2 kommenttia: