tiistai 11. syyskuuta 2012

Sweet sugar day!

  

Sirin omena!



  


Moi kaikki.

Tänään meidän koulussa oli joku turvalisus harjoitus.
Sinne tuli poliisi ja palokunta mä otin kuvan poliisien kanssa.
No mutta any way.

Koulun jälkeen menin Ninalle.
Kuin me emme tienet mitä söisimme niin me menimme cittariin.
Sieltä mä ostin smoothie'n ja Nina osti vaniljainen suklaakeksi, Berliinin munkki Ja texas pullan mulle.
Koska Ninan mielestä se on velka mulle koska aina kuin se tulle meille niin mä ostan pizzat meille molemmille.

Sitten menimme syömän ne puiston, kuin olimme syöneet ne niin Ninan jäätelö purkin meni kärpänen.
Kuin olimme lähdössä niin Nina halusi toisen jäätelöön niin me menimme äss-marketin eli S-marketin.
Sieltä Nina osti ihan samanlaisen jäätelöön kuin ekalla keralla ja mä ostin MAXIBON jäätelöön.

Ja perus Nina koittaa syöttää ankkoja jäätelöllä.
Mutta kukapa olisi ikinä arvannut ne ankkat tykkäsivät jäätelöstä.

Vika kuva on Ninan mulko silmä kaktus.

terkkuja Emmalta!

2 kommenttia: