lauantai 22. syyskuuta 2012

Helsinki, Food, Outdoor activities & Lily!

TERPPA TERPPAA!
Tänään minä ja mun äiti menimme Helsinkiin ostoksille, ei kyllä tullut otettua kuvia Helsingistä.


Me menimme kahvilan joka on Forumissa, sen nimi on CIAO! CAFFE.
Siellä mä tilasin Cappuccino pirtelön, tykkään kahvista.


Me käytin myös Amerikkaa kaupassa.
Mä en edes tienut että siellä oli sellaista kauppa.
Mä ostin sieltä: 2 pakettia keksejä, pastelleja, sipsiä, 2 tölkkiä limpparia & purkkaa.
Toi Big Red on se purkkaa & ilmeisesti Lily tykkää sitä myös.


Kävin myös ulkona valokuvamassa.


Hello, Hello, baby, you called? I can't hear a thing.
I have got no service, in the club, you see, you see
Wha-Wha-What did you say, Huh? you're breaking up on me.
Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.
K-Kinda busy
K-Kinda busy
Sorry, I cannot hear you
I'm kinda busy.

Lilyllä on jokin pakko mielle mun puhelimen.
Kukan ei kyllä soittanut sillä hetkellä Lilylle.


Joo tuota noin meillä on olohuonessa lasi kippo/vaasi mikä lie, niin Lily oli sen takana ja se kattoi sen läpi niin siksi se näyttää noin oudolta, mutta se on outo muutenkin.

HYVÄ LAUANTAI ILTA KAIKILLE!

Adios Amigo!
 EMMA 
Nähdään taas!

5 kommenttia:

  1. Aww söpö Lily taas kerran <3
    Ostit kaikkee hyvää, nam! Eiks toi kauppa oo siinä yhessä tunnelissa?

    VastaaPoista
  2. hieno blogi :):)
    http://young-and-free-ansku.blogspot.fi/ käyppäs kurkkaa ;)

    VastaaPoista
  3. ihana kissa ja tää blogi muutenki :3

    > http://yesitismyblog.blogspot.fi
    > sinijossu.blogspot.fi/

    VastaaPoista