sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Myöhään liikenteessä.


Tässä tulle vähän sekava postaus.
Mä kerron mitä mä tein eilen ( eli Lauantaina) ja tänään Sunnuntaina.



Mä kävin lauantaina jumossa mun isän ja mun pikkusiskon kanssa.
Se on mun puoli sisko.
Siellä oli ilma palloja joten mä valokuvailin niitä ja ihmiset vähän katsoi että mitä ihmettä toi tekee mutta olen tottunut siihen että ihmiset tuijottavat kuin valokuvan koska olen valokuvanarkonmani valokuvan kaikkialla melkein jopa 24/7, kuvan kaikkea mahdollista.


Kuin tullin kotiin niin mun pieni kissa Lily tulli katsoman että mitä mä olen ostanut sille.


Sitten ostin myös kirjan ( SULJETTU MAA, Elämää Pohjois-Koreassa).
Kaverini sanoi että se on hyvä en musta oliko se Nina vai Siri joka sanoi että se on hyvä tai sitten ne molemmat sanoivat että se on hyvä no mutta anyway.
Mulla on todella huono muisti.


Ja illalla kuin mä menin meidän keittiön niin mä ihmetellin että mikäs se ötökkä tossa ikkunassa on niin se hän oli leppä kerttu, se on myöhän likentessä ja aloin ihmeteleäm että miten se on meille sisälle päsyt kuin ikkunat ovat olleet koko ajan kiinni.


Ja Lily tukkä todella paljon meidän olohuoneen lampusta se on todella outoa koska ei se ennen ole niistä välittänyt Äiti sanoo että Lily otta valo hoitoa.

Tässä oli lauantain päivän ohjelmat.
Nyt pikaisesti sunnuntain.


Me olimme äidin kanssa tänään katsomassa koiran pentuja.
Me hankimme suomen lapin koiran, ne pennut olivat todella ihania niitä oli seitsemän koira vauvelia,
neljä tyttöä ja kolme poika.
Me saimme valita että minkä koiran me ottaisimme me valikoimme pienimmän tyttö koiran.
Sen nimeksi tulle NOPPA, se on sen keneli nimi ja musta se sopii sille todella hyvin, se on ruskean värinen.

Pistän sitten vasta kuvia koirasta kuin se asu meillä.

Adios amigo.
nähdään taas!
Emma.

4 kommenttia:

  1. Se olin varmaan mä ku suosittelin sitä :D Oon khyl lukenu vast joku ekan kappaleen, mut on tosi hyvä!
    Kivoja kuvia muute ;)

    VastaaPoista
  2. your blog is very lovely and interesting. maybe follow? im glad if you visit myb blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    VastaaPoista