torstai 24. tammikuuta 2013

haaste!!!



Moikka kaikki!
Jenny teki haasten ja se no haastoi kaikki jotka jaksavat tehä ton niin tässä mä nyt sitä teen.

Säännöt ovat nämä:
- Kerro 11 asiaa itsestäsi.
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
- Keksi 11 uutta kysymystä.
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.


  1. Mä olen ainakin menossa tänää vuonna 2 keikalle Adam Lamberin ja pink'in ja jos lisä hyviä esintyjä tulle suomen niin tiätty mä sitten menen katto niitä.
  2. Mä täyttän 15 vuotta ylihuomenna ei lauantaina 26.1.
  3. Mä san lisä reikiä korvin.
  4. Mulla on 13 paria Conversen kenkiä, ja uusimat mä sain mun äitilt  etu käten synttäri lahjaksi,( niistä tulle kuva myöhemmin).
  5. Mä rakastan graffitiä ja osan vähän pirtä sitä ittekin.
  6. Mä tykkän tehä juulisteita mun lemppari bändeistä, ( niistä julisteistakin on tarkotus tulla kuvia tänne).
  7. Mä tykkän leipoa kaikkea hyvää, ( ja mun pitäisi tehä viälä tänään, huomiseksi mud cake, sanyt nähä mitä sitä tulle, mutta sittä mud cake jutusta sitten lisä).
  8. Omistan kaksi lemikkiä Lily kissan ja Noppa koiran.
  9. Rakastan huppareita.
  10. Mä olen suomen/ruotsalainen.
  11. En voisi elä päiväkän ilman mun kavereita.




HAASTAJAN KYSYMYKSET


Kuka on sun paras ystävä?
Mulla on niin paljon hyviä ystäviä, joten nistä on todella vaikea valita sillein niin kuin että kuka olisi paras ystävä.

Mitä tv-sarjoja seuraat?
Niitä on paljon esim: LA'ink, simpsonin, Criminal minds, Tansin super äidit, Miehen puolikkat... ja lista jatku loputomin.

Kenen kanssa puhuit viimeeksi jotain henkilökohtaista?
Mä en muista.

Mikä on sun lempi vuodenaika?
Kaikki!

Oletko ikinä antanut rahaa hyvään tekeväisyyteen?
Juu olen antanut.

Missä olet hyvä?
poltaman Pizzat.

Mitkä on sun lempiblogit?
kaikkin blogin joista tykkän päsete painamalla blogia noista nimistä: Live your life , Life is a bitch, so am I , Jack the materialist , Vanity Clouds , Hall Of Fame , Nina's life in pictures , Siri's world

Jos joudut autiolle saarelle ja saat ottaa kolme asiaa mukaan, mitä ottaisit?
kameran, kaverin ja kännyn.

Kuinka kauan olet bloggannut?
Noin 6 kuukautta

Onko sinulla I-phone?
ei ole viälä.

Miksi aloitit bloggaamisen?
 Mä en itse asiassa tiädä, kaverit kysyi miks mä en te, kuin mä otan muutenkin nii paljon kuvia, sitten minä ja siri tehtin mulle blogi, ja en kadu sitä pätöstä.


UUDET HAASTET!
  1. Mitä haluaisit tehdä juuri nyt?
  2. Mikä on lempi paikasi maailmassa?
  3. Mitä haarastat?
  4. Mikä ovat sun lempi vaatet ja asustet Talvella, kevällä, kesällä ja syksyllä?
  5. Mikä väriseksi haluaisit värjätä hiukset, jos saisit valita ihan minkä tahansa värin?
  6. Jos ottaisit ihan mihin tahansa lävistyksen niin mihin?
  7. jos ottaisit tatuoinnin niin millaisen ja mihin paikkan?
  8. Mitä haluaisit osata tehdä?
  9. Lempi vaatekauppa?
  10. 5 asiaa joita ilman ett voisi elä?
  11. Lempi aine koulussa ja miksi ja inhokki aine koulussa ja miksi?
HAASTAN KAIKKI JOTKA USKALTAVAT OTTA HAASTEN VASTAN!!!!!

Ja nyt mä menen leipoman mud cake'a 
Adios amigo
Emma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti