lauantai 8. maaliskuuta 2014

Hyvää naisten päivää

 
 
Moi.
Tästä tulle lyhyt postaus. Eli ensi viikolla meillä on koulussa teema viikko. Maanantaina on pyjama, Tiistaina on ammatti, Keskiviikkona on harrastus, Torstaina on vastakkainen sukupuoli ja Perjantaina on nörtti.
Olen menossa ensi viikolla kahdelle keikalle ja menen ottaman myös lävistyksen otan industrialin.
Olen menossa An Cafen Ja Miyavin keikalle menen sinne Sirin kanssa, molemmat ovat japanista ja he soitavat J-Rockia eli japanilaista rockia. Olen olut kerran ennenkin An cafen keikalla en ole ollu ennen Miyavin. Jäänitä.
 
 
 
Olen melkein joka päivä juonut teetä, Tänään kävin IKEAssa ostamassa sisustus juttuja mun huoneeseen. Sitten kun huone on sisustettu niin siitä tule sitten postaus.
Mutta ei mulla muta hyvää Lauantai ilta kaikille :)
Emma.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti