sunnuntai 26. toukokuuta 2013

like a new LOVE


Moi taas kaikki, enää 2 päivää pink'in keikalle.
Mutta sitä ennen olen olu Hanami juhlassa, se on japanilainen juhla ja sitä juhlittiin tänä vuonna Helsingin Roihuvuoressa missä on Japanilainen puutarha. Kävin siellä Sirin, mun äidin ja sen kaverin kanssa.



Sen jälkeen menimme Sirin kanssa katoaman Amerikalaista jalkapallo (Siri kävi katto sitä eka kerta) Roosters pelasi Wolverinsia vastan. Roosters voitti 48-10.
                                      

Meillä oli koulussa tiistaina ja keskivikkona sisä futis peli, Mandan, Ninan ja Iidan luokalla oli jokaisella tollaset liivit jotka oli niitten teema.


Keskivikkona menin Ninalle, me va chillailtin ku sato vettä nii ei oike ollu mitä paljo tekemistä Me syötin Vanilja jätski, spruitti kermalla ja ströselillä :3 nam nam. Me leivottiin kans kokos palloja.
Eilen mun äiti tulli Itävälasta, Wien'istä ja se toi mulle tuliaisia.


Mä sain Amerikkaa lippu shortsit jotka se osti FOREVER 21 kaupasta.


Mä sain kans Englannin lippu Conversen kenkulit (nyt mull on 14 paria conversen kenkiä)


Sain myös Englannin lippu laukun.


2 kasvo naamio.


Huuli kiilto.


Haju vettä.


Itävältalaista karkkia.


Sukat.


Hyvää sunnuntaita teille kaikille.
Pink'in keikasta tulle sitten myöhemmin postaus.
Emma.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti