lauantai 10. marraskuuta 2012

A,B,C...


Moikka taas kaikki.
Niin mun piti pistä sieltä Tallinnasta kuvia mutta en jaksa alkaa käymmmän niitä kaikkia kuvia läpi joten ne tulle huomenna aamulla sitten tänne.
Mutta mutta niin...
Tänään mä pistän jokaisen kirjaimen kohdalle yhden tai enemmän sanoja ja mä sitten kerron että mitä ne sanat, asiat, tavarat... merkitsevät mulle, en varmankaan keksii mitään vaikeilla kirjaimilla mitään sanoja, menen kaikki kirjaimet läpi akos järjestyksessä.



A: AN CAFE, on mun lemppari japanilainen bändi ja mä rakastan niitä,ne on van niin ihania. Mä vain haluaisin elä päivässä 6.11.2012. koska silloin AN CAFE oli Suomessa keikalla.

B: BIG BANG, on mun lemppari Etelä-korealainen bändi.

C: CONVERSE, mun rakat kengät mä en voisi elä ilman niitä, mulla on tullut lisäystä mulla on nyt 12 paria Conversen kenkiä kuva tylle myöhemmin.

D: DALLAS, se on TV-ohjelma joka on todella hyvä suosittelen kattomaan.
         DOMO: se on japanilainen hahmo joka on ihana.
    
E: ERILAINEN, olen aina olut erilainen kuin mut, se ei haitta mua on kiva olla erilainen.

G:  G-DRAGON, on mun lemppari jäsen BIG BANG'in tyypeistä.

H: HELLO KITTY, se kin on japanilainen hamo ja mä fanitan sitä myös, en ehkä yhtä paljon kuin DOMOa tai jotain mutta mutta tykkän sitä paljon.
     HAMTARO, söpö Japanilainen hahmo,
     HIUSLAKKA, en lähde ilman sitä minnekään,se on tavalan mun tuote merkki.
     HIFK, kyllä tykkään jääkiekosta, se on maailman paras urheilu laji jota tykkään katsoa ja tietenkin HIFK on paras joukkue.

I: IRTOKARKKI, rakastan irto karkkeja niin paljon eri valinan vara.

J: JAPANI, rakastan Japania niteen kulturia, niteen kaikkia tavaroita, hahmoja ja ennen kaikkea niteen mahtava AN CAFE bändiä.
    J-ROCK, Japanilaista rokkia.

K: KOREA, korea on on paras niteen musiikki on niin hyvä että... sitä on vähän vaikea kuvailla sanoin mutta..
     K-POP, no niin K-POP on korealaista poppia.
     KAVERIT, en tiädä mitä tekisin tässä maailmassa ilman mun kavereita, ne ovat tärkeä osa mun elämä ja siksi rakastan kaikkia mun kavereita te olette kaikki tärkeitä mulle.

L: LILY, mun rakas pikku kissa.
       LUKIHÄIRIÖ: niin kuin  osa teistä tietä niin mulla on vaikeuksia lukemisen ja kirjoittamisen kanssa, siksi pahoittelen kirjoitus virheitä.

M: MÖKKI, rakastan mökillä olemista niin rauhallista sa nukkua niin pitkä kuin haluaa ja niin paljon eri kuvaus kohteita.

N: NOPPA, mun pikku koira vauva.

O: ONTTO, mun pää on ihan laho mä lagan koko ajan kuin mun piitä kirjoitta niin mä kirjoitan sitten mä unohdan mitä mä kirjoitan tai en enä muista miten se sana kirjoitetan.

P: PIKACHU, se on ollut mun lemppari hahmo lapsesta asti.
    POKEMON: mä katsoin sitä ohjelma aina lapsena.
    PORORO, se on korealainen hahmo joka on niin söpö.

R: RAKASTAN, melkein joka lausessen olen pistänyt että rakastan tätä rakastan tota mutta totta se on rakastan melkein kaikkia Japanilaisia hahmoja tai bändiä tai jotain Korealaista asia, semoinen mä olen.
        ROOSTERS, se on amerikalainen jalkapallo joukue se on ihan suomalainen katson sitä myös.

S: SUOMEN LAPINKOIRA, sen rotuinen Noppa on.
    SIMPSONIT, se on ihan paras animoitu ohjellma, ensi vikon keskivikkona kello 20:30 tulle simpsonien 500 jakso.
     
T: TYHMÄ, olen tyhmä olen aina ollut ja tullen aina oleman.
    TWO AND A HALF MEN, on ihan paras TV-ohjelma.

U: ULKONA, musta onkiva olla ulkona valokuvamassa ja leikkiä koiran kanssa.

V: VALOKUVAUS, rakastan valokuvamista se on mulle kuin harrastus minne ikinä mä menenkin kamera on aina mukana.


PS: mä tiedän että mulle tulli tässä aika paljon kirjoitus virheitä mutta mä en tiädä mihin mä laitan kaksi kirjainta, joten koitakka ymärtä että tä ei ole helppoa.

Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti